{"id":5439,"date":"2016-09-30T09:27:57","date_gmt":"2016-09-30T09:27:57","guid":{"rendered":"https:\/\/perfectspace.pl\/?p=5439"},"modified":"2020-01-23T09:04:21","modified_gmt":"2020-01-23T08:04:21","slug":"nowe-inwestycje-deweloperskie-w-warszawie-dobra-nazwa-musi-byc-ekologiczna","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/perfectspace.pl\/blog\/nowe-inwestycje-deweloperskie-w-warszawie-dobra-nazwa-musi-byc-ekologiczna\/","title":{"rendered":"Nowe inwestycje deweloperskie w Warszawie: dobra nazwa musi by\u0107 ekologiczna?"},"content":{"rendered":"\n
Nie ma wątpliwości, że nazwa inwestycji jest jednym z najważniejszych elementów jej wizerunku – to w końcu ona jako pierwsza przyciąga uwagę klienta. Marketingowcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że dobra nazwa powinna wzbudzać pozytywne emocje i skojarzenia. A że w Polsce stale rośnie świadomość ekologiczna, to nowe inwestycje deweloperskie w Warszawie stawiają w swoich nazwach na naturę.<\/strong><\/p>\n W naszych poprzednich wpisach zajęliśmy się trzema rodzajami nazw nowych inwestycji deweloperskich w Warszawie: pochodzącymi od nazw pobliskich ulic<\/a> (wariant zdecydowanie najmniej wyszukany, choć bez wątpienia najpraktyczniejszy), popularnych dzielnic<\/a> lub też zaczerpniętymi z innego języka<\/a>. Najbardziej dziwi niezwykła popularność nazw zbieżnych z adresem, bo o tych potencjalny klient może zwyczajnie zapomnieć – nazwy ulic mają to do siebie, że potrafią bardzo łatwo wypadać z głowy. Poza tym nazwa obcojęzyczna o wiele skuteczniej działa na wyobraźnię. Podobnie jest zresztą z nazwami, które bezpośrednio nawiązują do natury.<\/p>\n <\/p>\n Ogrody Wesoła<\/em><\/span><\/p>\n Nazwa ma ogromne znaczenie marketingowe, bo podkreśla te cechy inwestycji, na które deweloper pragnie zwrócić naszą uwagę.<\/strong> A natura jest w cenie, bo według danych Centrum Badania Opinii Społecznej aż 33% z nas przy wyborze nowego mieszkania zwraca baczną uwagę na dużą ilość zieleni i wolnej przestrzeni wokół. <\/strong>Co ciekawe, mniejsze znaczenie mają m.in. wygląd zewnętrzny budynku, obecność w okolicy obiektów użyteczności publicznej (urzędy, sklepy, szpitale), a nawet dobre skomunikowanie z innymi dzielnicami i swobodny dojazd do pracy!<\/p>\n Nazwy nowych inwestycji deweloperskich w Warszawie tylko potwierdzają to, że natura znajduje się aktualnie w cenie: Osiedle Pod Dębami, Słoneczna Polana, Ogrody Przyjaciół, Osiedle Flora, Słoneczna Kaskada… <\/em>Widząc tego typu nazwy, odbiorca od razu zaczyna myśleć, że osiedla te są miejscami spokojnymi i relaksującymi, a więc znakomicie nadają się do zamieszkania. Oczywiście nikt zdrowy na umyśle nie podejmie decyzji o zakupie mieszkania, kierując się wyłącznie nazwą osiedla, ale pozytywne emocje przy pierwszym kontakcie z ofertą to znakomity punkt wyjścia.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Lake Park Apartments<\/em><\/span><\/p>\n Deweloperzy, a raczej ich specjaliści od marketingu doskonale wiedzą, że kupujący poszukują osiedli, które zlokalizowane są w spokojnej okolicy, najlepiej wśród pięknych terenów zielonych. Dlatego nazwy osiedli mieszkaniowych często zawierają określenia nawiązujące do przyrody: najchętniej sięga się po „ogród” i „słońce”<\/strong>, ale popularnością cieszą się też strumyki, kwiaty i drzewa. Sama nazwa to jedno, ale należy ją jeszcze odpowiednio umotywować w opisie realizacji, a przynajmniej spróbować to zrobić. Spojrzymy na oficjalne opisy nowych inwestycji deweloperskich w Warszawie:<\/p>\n <\/p>\n Ogrody Włochy<\/em><\/span><\/p>\n Do nazw nowych inwestycji deweloperskich w Warszawie należy rzecz jasna podchodzić z pewną ostrożnością, bo często bywa tak, że obiecywanej lub sugerowanej zieleni nie ma wcale tak wiele, a za oknem biegnie trasa szybkiego ruchu. Albo nawet gorzej. Najlepszą przestrogą są Królewskie Ogrody<\/strong> na warszawskiej Woli. Zaczynając inwestycję, deweloper twierdził, że od strony południowej będzie otoczona ona zielonym dziedzińcem z placem zabaw dla dzieci. Problem w tym, że osiem metrów dalej (!) inna firma zaczęła budować kolejny budynek, więc teraz mieszkańcy Królewskich Ogrodów muszą podziwiać przez okno… gołą ścianę.<\/p>\n Nie ma wątpliwości, że nazwa inwestycji jest jednym z najważniejszych elementów jej wizerunku – to w końcu ona jako pierwsza przyciąga uwagę klienta. Marketingowcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że dobra nazwa powinna wzbudzać pozytywne emocje i skojarzenia. A że w Polsce stale rośnie świadomość ekologiczna, to nowe inwestycje deweloperskie w Warszawie stawiają w […]<\/p>\n","protected":false},"author":5,"featured_media":10719,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[6],"tags":[],"acf":[],"yoast_head":"\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\t\n\t\n\t\n\n\n\t\n\t\n\t\nZielono nam?<\/h2>\n
Nowe inwestycje deweloperskie: zakazany ogród?<\/h2>\n
\n
\n<\/body><\/html>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"